.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد معاونت صنايع و معادن غرب مازندران

رييس سازمان صنايع و معادن مازندران از ايجاد معاونت اين سازمان در غرب استان خبر داد و گفت: وزير صنايع و معادن در سفر روز 22 بهمن به استان مازندران با اين مصوبه موافقت کرده است.

"مرتضي هاشم‌پور" روز سه‌شنبه در جلسه شوراي راهبري صنعت و معدن مازندران در ساري افزود: تمامي اختيارات سازماني به اين معاونت در غرب استان تفويض خواهد شد.

وي با تاکيد بر اينکه پتانسيل صنعتي شدن غرب مازندران بسيار بالاست، اظهار داشت: ايجاد معاونت معدني در سازمان صنايع و معادن مازندران و تخصيص 250 ميليارد ربال اعتبار براي صنايع استان از ديگر مصوبات اخير سفر وزير به استان مي‌باشد.

رييس سازمان صنايع و معادن استان همچنين از تدوين سند استراتژي توسعه صنعتي مازندران تا پايان سالجاري خبر داد و تصريح کرد: در اين استراتژي، قطب‌هاي صنعتي مازندران در زمينه صنايع تبديلي کشاورزي، صنايع دريايي و نانو از اهميت خاصي برخوردار است.

وي با اشاره به حساسيت زيست محيطي استان مازندران ادامه داد: خوشبختانه با رفع محدوديت صنعتي و استفاده از فناوري نوين هم‌ا‌کنون صنايع مادر نظير خودروسازي بابل، کاغذ سازي و پتروشيمي در اميرآباد بهشهر، کک‌سازي در سوادکوه و طرح توسعه سيمان نکا در استان به‌وجود آمده است.

هاشم پور با بيان اينکه خط توليد خودروسازي بابل تا پايان سالجاري افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: اين پروژه ملي با حضور شخص رييس جمهوري افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي استمهال وام 200 واحد صنعتي کوچک به مبلغ دو هزار ميليارد ريال و تخصيص 900 ميليارد ريال اعتبار براي سرمايه در گردش صنايع و معادن را از ديگر اقدامات سالجاري عنوان کرد و گفت: با رابزني‌هاي انجام شده 250 ميليار ريال به اعتبارات سرمايه در گردش صنايع و معادن مازندران اضافه شده است.

رييس سازمان صنايع و معادن مازندران خاطرنشان ساخت: 90 درصد برنامه‌هاي صنعتي و معدني استان در سالجاري اجرايي شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.